Της είπαν πως δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο.
Την είπαν αλλόκοτη. Είχε πολλά πρόσωπα είπαν, μα δεν πρόσεξαν ότι στα μάτια της ο καθένας έβλεπε ολόκληρο τον κόσμο.
Είχε όνειρα, προσπάθησαν να της τα καταστρέψουν.
Την περιγέλασαν, την εξευτέλισαν..Την μίσησαν και την ερωτεύτηκαν.
Δεν κατάφεραν να την κάνουν να σιωπήσει, γιατί ακόμη κι η σιωπή της ακουγόταν πιο δυνατά από τις οργισμένες κραυγές τους.
Την πολέμησαν και τους αγκάλιασε, την μείωσαν και την έκαναν πιο ισχυρή. Δε φοβήθηκαν να την κατευθύνουν κι εκείνη δε φοβήθηκε να τους κοιτάξει στα μάτια. Ω αυτά τα μάτια!
Πανίσχυρα κι αδύναμα. Τρυφερά κι ανελέητα, ευτυχισμένα μα γεμάτα δάκρυα. Γαλανά σαν τον ουρανό, σκούρα σαν τη φουρτουνιασμένη θάλασσα, καστανά όπως τα βουνά, λαμπερά σαν τον ήλιο, πολύχρωμα σαν τα λουλούδια..Και χλωμά, χλωμά όπως το φεγγάρι.
Αυτό το φεγγάρι! ο κρυφός εραστής της. Κάτω απ'το άγρυπνο του βλέμμα ήταν που πρώτη της φορά έζησε..Έζησε! Γέλασε, δάκρυσε, έκλαψε, φώναξε..κι έπειτα τραγούδησε. Τόσο, μα τόσο όμορφα!...
Κι έκτοτε όλοι την πρόσεξαν, όλοι την κοίταξαν. Με χαρά, μίσος, χαιρεκακία, λύπη και συγκίνηση..Ή απλά την κοίταξαν τόσο κενά... Και τότε δεν μπορούσε να φανταστεί. Δεν μπορούσε να φανταστεί πως εκείνη θα γέμιζε μάτια κενά με το δικό της πάθος, τη δική της αγάπη.
Την απέρριψαν και τους κοίταξε μ'ένα βλέμμα χυδαίο. Μα μέσα σ'αυτό το μόνο που καθρεπτιζόταν ήταν η αθωότητα..Κι εκείνη η χυδαία αθωότητα ήταν που ερωτεύτηκα.
Δεν έβγαλε ποτέ τη μάσκα της, μα όλοι ξέρουν τι κρύβεται πίσω από αυτή: μια ιδέα. Και οι ιδέες είναι αθάνατες..
Υπήρξε νηφάλια ή πνιγμένη στο αλκοόλ..Σε στιγμές τρυφερές ή σε άλλες άγριου οργασμού. Περιπλανήθηκε, χάθηκε και ξαναβρέθηκε..Μα ποτέ δεν εγκατέλειψε..
Της είπαν πως δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Κι όμως, τα κατάφερε.
"Never stop singing, for you are the music we all love, you are life, death, love, hate..You are everything. "
Την είπαν αλλόκοτη. Είχε πολλά πρόσωπα είπαν, μα δεν πρόσεξαν ότι στα μάτια της ο καθένας έβλεπε ολόκληρο τον κόσμο.
Είχε όνειρα, προσπάθησαν να της τα καταστρέψουν.
Την περιγέλασαν, την εξευτέλισαν..Την μίσησαν και την ερωτεύτηκαν.
Δεν κατάφεραν να την κάνουν να σιωπήσει, γιατί ακόμη κι η σιωπή της ακουγόταν πιο δυνατά από τις οργισμένες κραυγές τους.
Την πολέμησαν και τους αγκάλιασε, την μείωσαν και την έκαναν πιο ισχυρή. Δε φοβήθηκαν να την κατευθύνουν κι εκείνη δε φοβήθηκε να τους κοιτάξει στα μάτια. Ω αυτά τα μάτια!
Πανίσχυρα κι αδύναμα. Τρυφερά κι ανελέητα, ευτυχισμένα μα γεμάτα δάκρυα. Γαλανά σαν τον ουρανό, σκούρα σαν τη φουρτουνιασμένη θάλασσα, καστανά όπως τα βουνά, λαμπερά σαν τον ήλιο, πολύχρωμα σαν τα λουλούδια..Και χλωμά, χλωμά όπως το φεγγάρι.
Αυτό το φεγγάρι! ο κρυφός εραστής της. Κάτω απ'το άγρυπνο του βλέμμα ήταν που πρώτη της φορά έζησε..Έζησε! Γέλασε, δάκρυσε, έκλαψε, φώναξε..κι έπειτα τραγούδησε. Τόσο, μα τόσο όμορφα!...
Κι έκτοτε όλοι την πρόσεξαν, όλοι την κοίταξαν. Με χαρά, μίσος, χαιρεκακία, λύπη και συγκίνηση..Ή απλά την κοίταξαν τόσο κενά... Και τότε δεν μπορούσε να φανταστεί. Δεν μπορούσε να φανταστεί πως εκείνη θα γέμιζε μάτια κενά με το δικό της πάθος, τη δική της αγάπη.
Την απέρριψαν και τους κοίταξε μ'ένα βλέμμα χυδαίο. Μα μέσα σ'αυτό το μόνο που καθρεπτιζόταν ήταν η αθωότητα..Κι εκείνη η χυδαία αθωότητα ήταν που ερωτεύτηκα.
Δεν έβγαλε ποτέ τη μάσκα της, μα όλοι ξέρουν τι κρύβεται πίσω από αυτή: μια ιδέα. Και οι ιδέες είναι αθάνατες..
Υπήρξε νηφάλια ή πνιγμένη στο αλκοόλ..Σε στιγμές τρυφερές ή σε άλλες άγριου οργασμού. Περιπλανήθηκε, χάθηκε και ξαναβρέθηκε..Μα ποτέ δεν εγκατέλειψε..
Της είπαν πως δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Κι όμως, τα κατάφερε.
"Never stop singing, for you are the music we all love, you are life, death, love, hate..You are everything. "
.jpg)
